پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ادیت فوق حرفه ای تصاویر با Adobe Photoshop Lightroom
نوشته شده در چهار شنبه 22 خرداد 1392
بازدید : 529
نویسنده : Erfan

 ادیت فوق حرفه ای تصاویر با Adobe Photoshop Lightroom v5.0

 

نرم افزار ™Adobe® Photoshop® Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. در نسخه ۵ این نرم افزار ابزارهای Healing Brush، Radial Gradient و Straightening Tools به طور کامل آپدیت شده اند. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.
 
Adobe Photoshop Lightroom v5 cover ادیت فوق حرفه ای تصاویر با Adobe Photoshop Lightroom v5.0
 
 
 
 
 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار کاربردی , نرم افزار گرافیک , نرم افزار ویرایشگر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Adobe Photoshop Lightroom v5 , 0 , دانلود آخرین نسخه نرم افزار ادوبی لایت روم , دانلود ادوبی لایت روم 5 , دانلود با لینک مستقیم Adobe Photoshop Lightroom v5 , 0 , دانلود رایگان Adobe Photoshop Lightroom v5 , 0 , دانلود لینک پر سرعت ادوبی لایتروم 5 , 0 , دانلود مستقیم ادوبی لایت روم 5 , دانلود مستقیم نسخه کرک شده Adobe Photoshop Lightroom v5 , 0 , دانلود نرم افزار ادیت حرفه ای عکس , دانلود نسخه 2013 نرم افزار adobe photoshop lightroom , دانلود نسخه CORE نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom v5 , 0 , دانلود نسخه سالم نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom v5 , 0 , دانلود کرک سالم CORE نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom v5 , 0 ,



ضبط فعالیت های صفحه نمایش خود با Screeny pro v3.4.3
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 582
نویسنده : Erfan

 ضبط فعالیت های صفحه نمایش خود با Screeny pro v3.4.3

نرم افزار Screeny Pro ابزاری قدرتمند جهت گرفتن عکس و ویدئو از محیط دسکتاپ می باشد. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی جهت رفع نیاز کاربران در زمینه یاد شده استفاده می کند که این ابزارها همگی به صورتی ایجاد شده اند که کاربر قادر است در کوتاه ترین زمان به هر یک از آن ها دسترسی پیدا کند. به کمک این نرم افزار کاربران قادر به تهیه عکس از محیط های مختلف در کامپیوتر می باشند. قابلیت ضبط صدای سیستم، توانایی استفاده از Codec ها به منظور کد کردن فایل های تصویری بدون کاهش کیفیت آن ها به منظور بهینه سازی حجم فایل، قابلیت نمایش و مخفی سازی نشانگر موس بر روی تصویر و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

screeny pro ضبط فعالیت های صفحه نمایش خود با Screeny pro v3.4.3
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار کاربردی , نرم افزار پخش کننده , ,
:: برچسب‌ها: ضبط , صفحه نمایش ,



بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.6.0.87
نوشته شده در یک شنبه 19 خرداد 1392
بازدید : 217
نویسنده : Erfan

 بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.6.0.87

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

kmplayer3 بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.6.0.87
 
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار پخش کننده , ,
:: برچسب‌ها: پخش کننده , فیلم , KMPlayer ,



پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 5.1
نوشته شده در یک شنبه 12 خرداد 1392
بازدید : 230
نویسنده : Erfan

 پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 5.1

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.این نرم افزار فارسی و کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.
 

 

myTV2 پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 5.1
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی ,



امنیت شما در اینترنت با Norton Internet Security 2013
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 282
نویسنده : Erfan

 امنیت شما در اینترنت با Norton Internet Security 2013

Norton Internet security آنتی ویروسی قدرتمند و فوق حرفه ای برای ایجاد امنیتی کامل و پایدار برروی کامپیوتر شما می باشد . نورتن بسیار سبک ، قدرتمند و پرسرعت می باشد . این آنتی ویروس توسط تیم Symantec  اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر گردید و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش بسیار سریع رشدکرد و توانست جایگاهی بالا در بین نرم افزارهای امنیتی پیدا کند . مهم ترین تفاوت Norton و دیگر آنتی ویروس ها  وجود دیوار آتش بسیار قدرتمندی است که در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنیت را در محیط مجازی اینترنت پایدار تر به کاربران ارائه می دهد. بهینه سازی سیستم و نهایت کارآیی در آن با استفاده از قابلیتی به نام PC TuneUp فراهم شده تا کاربر بتواند علاوه بر دارا بودن یک بسته امنیتی نسبتا سنگین ، سیستم کارآمد را داشته باشد ، البته این دلیل بر کاهش کارآیی سیستم در استفاده از این بسته  نیست بلکه سرعت اجرا و همچنین عدم کاهش کارآیی سیستم در این نرم افزار مشهود است .
 
Norton Internet Security 2013 20.3.1.22 امنیت شما در اینترنت با Norton Internet Security 2013 20.3.1.22
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: امنیت , شما , در اینترنت , با Norton Internet Security 2013 ,



امنیت قدرتمند در اینترنت avast! Internet Security Final
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 268
نویسنده : Erfan

 امنیت قدرتمند در اینترنت avast! Internet Security Final

avast! Internet Security نرم افزار امنیتی کامل است و راه حلی برای جلوگیری از انواع تهدیدات کامپیوتری. توسط این نرم افزار میتوانید از سرقت اطلاعات شخصی ، رسوخ به حریم خصوصی ، کلاهبرداری های ایمیل، ویروس ها، نرم افزارهای جاسوسی و متوقف و… جلوگیری کنید. یک راه حل جامع که شامل تمام ویژگی های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی به همراه فایروال قدرتمند می باشد. بخش های اصلی نرم افزار شامل antivirus, anti-spyware, antispam, و firewallمی باشد که برای برقراری امنیت کامل بسیار حائز اهمیت هستند. قابلیتی به نام avast! SafeZone نیز برای خرید های اینترنت و بانکداری الکترونیک تعبیه شده اند که به کاربر کمک میکند با ایجاد ناحیه امنیت به انجام امور بانکداری و خرید اینترنتی بپردازد. بخش فایروال و آنتی اسپم نیز با ایجاد لایه های امنیت از رسوخ هکرها و دسترسی های غیرمجاز جلوگیری به عمل می آورند. قابلیت Sandbox نیز برای اجرا نرم افزارها و فایل های مشکوک به صورت امن و تست امنیتی انها می باشد. Hybrid cloud technology نیز برای بررسی زنده سیستم و جلوگیری از اجرای هر نوع ویروس می باشد که به این ترتیب امکان اجرای فایل های مخرب بسیار کاهش می یابد.

 

avast internet security امنیت قدرتمند در اینترنت avast! Internet Security 8.0.1489.300 Final
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: امنیت , قدرتمند , در اینترنت , avast! Internet Security Final ,



امنیت قدرتمند و کامل AVG Internet Security 2013
نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392
بازدید : 246
نویسنده : Erfan

 امنیت قدرتمند و کامل AVG Internet Security 2013 

AVG Internet Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

 

AVG Internet Security 2013 امنیت قدرتمند و کامل AVG Internet Security 2013 Build 3272
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: امنیت , قدرتمند و کامل , AVG Internet Security 2013 ,



قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.0 Build 10283
نوشته شده در دو شنبه 6 خرداد 1392
بازدید : 302
نویسنده : Erfan

 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.0 Build 10283

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد. 
 

 

WinZip Pro 17 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.0 Build 10283
 
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: قدرتمندترین , فشرده ساز , WinZip Pro 17 , 0 Build 10283 ,



فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3.00 Beta 1
نوشته شده در دو شنبه 6 خرداد 1392
بازدید : 293
نویسنده : Erfan

 فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3.00 Beta 1

BandiZip نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه فشرده سازی می باشد. اگر شما از طرفداران ۷Zip و Winrar هستید که قویترین نرم افزار های حال حاضر فشرده سازی هستند برای شما خبر خوشی داریم زیرا از این پس می توانید توسط نرم افزار BandiZip با سرعتی بیش از ۳ برابر نرم افزار های حال حاضر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید. بی شک برای شما نیز پیش آمده که هنگام اکسترک کردن فایل با خطا برخورد کرده باشید و یا پس از دانلود فایل تصویری و یا صوتی فشرده , زمانی که فایل را اکسترک می کنید کیفیت فایل از نسخه اصلی کمتر می باشد و حال تمام این مشکلات در نرم افزار  BandiZip برطرف شده است و شما می توانید با آسودگی خاطر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید و هیچ گونه دغدغه ای از خرابی فایل ها نداشته باشید. یکی از امکانات کلیدی این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از پسوند ها بیشماری همچون  ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ,  می باشد و همچنین مهمترین عامل برتری این نرم افزار همانطور که ذکر شده است سرعت عمل بی نظیر آن می باشد.

 

BandiZip فشرده ساز قدرتمند BandiZip 3.00 Beta 1
 
 
 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: فشرده ساز , قدرتمند , BandiZip 3 , 00 Beta 1 ,



قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.5 Build 10480
نوشته شده در دو شنبه 6 خرداد 1392
بازدید : 252
نویسنده : Erfan

 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.5 Build 10480

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد. 
 
WinZip Pro 17 قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 17.5 Build 10480
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: قدرتمندترین , فشرده ساز , WinZip Pro 17 , 5 Build 10480 ,



تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد